Sunday, January 9, 2011

Menanti Kelahiran Pertama Si Comel

Kehadiran si comel yang pertama merupakan saat manis yang di nantikan antara pasangan suami dan isteri setelah diijab kabulkan. Begitulah yang di rasai oleh aku dan encik suami. Setiap hari aku dan encik suami tertanya-tanya jantina si comel yang bakal aku lahirkan nanti. Sebenarnya aku dan encik suami tak kisah walaupun si comel ini seorang bayi lelaki mahupun bayi perempuan, yang penting kelahiran si comel ku ini selamat dan dinanti-nantikan semua pihak terutamanya aku dan encik suami. Maklum la, cucu pertama kedua belah pihak. Pengalaman pertama mengandung sangat menduga aku dan suami. 


1 comment:

  1. mest baby comel mcm mama dy t..hope slamat semuanyer t okeh! =) nti xpyh la amik cuti smpi 3bln ea..nti rindu kt ayu la hehe..

    ReplyDelete