Tuesday, October 25, 2011

kite dah boleh duduk...

Assalamualaikum peeps..and mommies2 out there..

Hari ni nak story mory ckit pasal si kecik aku Arissa Husnina tu..dak kecik tu dah pandai duduk..hehehe..
Memang tak sangka jugak la dia boleh secepat umur dia skrg..merangkak mmg dh boleh..tp gamb dia merangkak belum sempat nak snap lg..

Cerita pasal dia duduk, mula aku boleh perasan masa aku baring kan dia atas tilam kat umah and then letakkan bantal kt kepala dia, pastu dia bangun n terus duduk..mmg terkejut gak la aku...hehehe..tp hati nie mmg seronok la..mmg aku terharu sgt sbb mmg aku xbajet pun umor dia masa tu dah boleh duduk..

Jom kita layan picas Arissa tengah duduk tengok astro ceria..ni pic pagi semalam sebelum aku pegi keja n hantar dia kat rumah pengasuh...


terlentok la kepala punya tgk tv..

No comments:

Post a Comment