Thursday, October 27, 2011

Cuti Deepavali

Assalamualaikum peeps..and mommies2 out there..

Selamat kembali bertugas..macam mana ngan cuti deepavali korang semua semalam...ok ke? Semalam aku, en suami n buah hati pengarang jantung hati kami arissa jalan² ke IKEA...biasa la dah lama x ke sana..skali² nak gak tgk apa brg baru yang tengah di promosikan...
Bestnya kerja hari ni..bos aku takda..hehehe..dia cuti hari ni dan esk...minggu depan dah masuk ofis balik..
Sebenarnya xda benda pun nak share ngan korang semua..cite ni xbest pun...tapi aku nak cerita gak...boleh x? hehehe...Ha, bercerita pasal semalam..lepas je abes membeli sedikit barang di ikea, aku ajak en hubby ke mall berdepan dengan ikea tu..apa nama mall tu aku pun dah lupa..hahaha...jalan punya jalan ternampak la mainan yg kena isi syiling tu..aku mmg pantang kalo jumpa permainan tu..mest nak masukkan arissa kat dalam tu..mama nye plak yg terlebih ecxited..aku sempat la rakam gelagat arissa masa naik permainan tu...jom layan video!

No comments:

Post a Comment