Thursday, October 13, 2011

Arissa 7 Bulan...

Salam...dan hai..

Sebelum aku memulakan entry yang x seberapa ni, aku nak mintak maaf la kat korang sebab dah lama aku tak cerita sesuatu kat sini..Bukan apa, tak ada benda penting sangat pun yang aku nak cerita...K la, kita teruskan dengan entry utk hari ni..Sebenarnya entry hari nie nak cerita pasal si kecik aku yg semakin membesar tu..Sekarang dah semakin lasak dan bijak..tak boleh kena marah sikit..bila dia meragam xmau tido, aku marah terus mencebek n sedih...kadang² tu mamanye ni tak penyabar sikit..hehe..marah main² je sebenarnya..Cerita pasal kelasakkan dia. ermm jgn cakap la, kadang² tu xsempat aku nak masak kat dapur dia yg sibuk ke dapur dulu..kalau aku nak jemur baju, dia pun sibuk sama..bila aku pasangkan kartun kat dia sekejap je dia tgk, pastu dah menjerit sebab takot tinggal sorang..hehehe..kalau kat dalam walker dia, jgn ckp la kelajuannye..sekejap je dah sampai ke dapur..apa yg aku buat semua dia nak buat...ermm..senang ckp dia pun nak buat gak la..yang sebenarnya, seronok bila tgk setiap hari telatah anak yang nak membesar nie...rindu bila kita kt tempat keja..hehe...Alah, xda benda dah la nk story...cuma ada sikit gambar kat bawah nie yg kat sempat snap msa kt kampung tgh makan A&W dan masa kat R&R Tapah...korang tgk la ye..
tengah kyusuk tengok tv
excited nak amik gambar
playground RnR Tapah
Mkn kat Burger King Restoran Jejantas
A&W Taiping Sentral

No comments:

Post a Comment