Thursday, May 7, 2015

Akhirnya Little Caliphs

Assalamualaikum...

Bila dah masuk pertengahan tahun ni mesti semua parents dah tercari-cari tadika yang sesuai dan terbaik untuk anak kan...macam tu jugak la aku...

Alhamdulillah...survey punya survey...akhirnya jumpalah tadika yang dah berkenan di hati aku dan papa arissa...Tadika Cilik Genius (Little Caliphs) Presint 14...kenapa kami memilih untuk hantar di Little Caliphs Presint 14 ni..? Sebab utama aku dah tanya ramai jugak parents yang dah hantar anak kat Little Caliphs ni...majoriti bagi respon yang baik la..aku pun banyak google2 dulu...blog2 orang yang cerita pasal Little Caliphs ni...majoriti anak-anak depa semua happy dan banyak perubahan selepas belajar kat sini...

Kat bawah ni korang boleh tengok dia punya framework...
Pada aku semua parents nak yang terbaik untuk anak-anak diorang kan...macam tu jugak dengan aku...nak yang terbaik untuk arissa...
macam tak pecaya je tahun depan arissa dah 5 tahun...tadika dah awak ye kakak....

Apa-apa pun mama papa doakan kakak cepat belajar dan sentiasa jadi anak yang baik serta anak solehah...amin...harapan mama papa agar tempat baru kakak nanti menjadi tempat ke2 terbaik kakak selepas rumah...

Korang jom la share jugak...kat mana hantar anak nanti...bagi aku tak kisah kat mana pun tempat anak kita belajar..yang penting anak happy...kita happy...guru-guru nya dari yang berpengalaman...nak hantar anak hati pun tenang...betul tak..? 

Oklah...tu je kisah untuk hari ni...malas nak celoteh panjang..nanti hampa semua boring...


With Love,
Ayu

1 comment:

  1. nak masuk tadika dah dak kakak..kejap jer dah besar kan..pujie neh jer haa poning pikir tempat mane yg boleh serasi ngan fahim huhu..

    ReplyDelete