Friday, January 2, 2015

Cerita Tahun Baru

Assalamualaikum....

Selamat menyambut tahun baru 2015 untuk semua yang baca blog ni ye...
Hari ni dah 2 Januri 2015...usia pun dah semakin meningkat..anak-anak pun dah semakin membesar dan bijak..

Tahun lepas punya cerita suka dan duka tak perlu kita ingat lagi...masuk tahun baru kita buka buku baru...
muasabah diri...berubah menjadi lebih baik...Insya Allah..semoga Allah kuatkan iman dan tetapkan hati..

Ok jom kita tengok gambar-gambar sepanjang cuti semalam...

dua beradik ni memang manja acu sepol diorang...acu pulak memang rajin melayan anak-anak buahnya...

arissa yang suka melaram dan bergaya...pantang cakap nak amik gambar..laju je berposing...

Semalam encik suami ajak kami pegi memancing kat klang nun..mesti korang cakap jauh kan...sanggup betul laki aku kan...dah hobi dia nak buat macam manakan...sekali sekala ikut apa salahnya kan...


Arissa kalau benda baru memang dia suka..nilah hobi papa diorang...masa aku mengandungkan arissa dulu selalu kena tinggal...tapi tak kisah pun...dah hobi dia..takkan nak halangkan..

kusyuk kakak pegang batang joran...anak papa la katakan..adik tengok je sekarang...tunggu besar sikit..tau la dia ambik alih pulak...hehehe..

papa tengah kusyuk letak umpan untuk ikan..dengan harapan dapat la ikan siakap ke..kerapu ke..
tapi rezeki tak berpihak pada kami..lain kali cuba lagi...

sempat lagi arissa berposing...

tu jela aktiviti kami...ha nak bagi tahu jugak..sebelum pergi ni..kami kemas-kemas rumah dulu...cuci apa yang patut...hehehe..
oklah...tu jela kot cerita tahun baru kami..

Azam tahun baru :

* menjadi seorang mama dan isteri yang lebih penyabar.
* taat kepada suamiku yang tercinta.
* solat lima waktu jangan dilupakan.

p/s : semoga Allah sentiasa makbulkan segala doaku dan semoga Allah tetapkan imanku agar dapat menjadi isteri yang solehah...amin...

1 comment:

  1. selamat tahun baru!

    kemain comel arissa posing..
    =)

    ReplyDelete