Monday, August 27, 2012

Salam Aidilfitri

Assalamualaikum....Salam Lebaran Semua....

Macam mana dengan cuti hari raya korang...mesti meriahkan...saudara mara balik kampung...nak pulak yang beraya di kampung halaman sendiri...macam aku...hehehe...

Hari raya aku tahun ni seronok sangat sebab semua ada...kakak² aku semua raya kat kampung..pakcik aku dari kelantan pun balik beraya kat kampung jugak...cuma kekurangan seseorang masih terasa....iaitu bonda tercinta...memang sampai bila-bila aku dan yang lain tak akan dapat merasa masakan air tangan arwah...

Apa-apa pun jom layan gambar raya tahun ni...

anak dara saya di pagi raya...

yeay dah dapat duit raya

Abg Ezmi dan Kak Hajar..menanti cahaya mata pertama mereka...

Abg Dhaus dan Kak Yam...pasangan yang bahagia...doakan mereka cpt2 dikurniakan cahaya mata...

Pak Long dan Pak Cik...

Arissa yg manja dgn Mak Ngah nye..

anak beranak...

terima kasih....arissa jwb.."ame-ame.." hehehe

Kebetulan sebelum raya haritu besday abg ipar aku...jadi, kakak aku belikan kek..dapat la makan sorang ckit..


Selamat Hari Raya Maff Zahir dan Batin...

2 comments:

  1. comell la ank ayu..

    p/s: ni nurul tau.. kenalkan??hihi.

    ReplyDelete
  2. thank nurul...aah..kenal la..hehehe

    ReplyDelete