Thursday, August 16, 2012

Budak Boring

Assalamualaikum....

Sekejap betul masa tu berlalukan...sedar tak sedar hari ni dah pun sampai ramadhan yg ke 27....
Sedih pulak rasanya bila ramadhan dah nak berakhir...

Semalam berbuka kat KLCC...kononnya kalau dapat sampai awal terus la pergi kfc..last² berbuka dgn big apple donut dulu...lps dah shopping kasut aku n arissa, baru pergi makan kfc...

Nak cerita sikit pasal anak dara aku sorang yang sekrang ni memang tak reti nak duduk diam kalau pergi berjalan...tambah² kalau dapat pulak kat kedai kasut..memang tempat dia la..tka kira la kasut tu saiz dia ke tak..dia mesti nak cuba..mengalah kan org besor..hehehe..tapi memang kelakar semalam..masa aku tengah cuba kasut kat kedai bata, dia pun sibuk menerai kasut yang bukan saiz dia...memang kelakar la kalau korang dapat tengok..malangnya gambar aku tak sempat snap sebab aku pun sibuk mencuba kasut raya..hehehe.
Lepas dah habis shopping, terus pergi makan kfc..arissa mengamuk sebab dah tak tahan lapar...habis makanan org lain kat atas meja dia tunjuk n cakap nak...jenuh la memujuk..last2 papa arissa amik straw bagi dia main...dia memang tak suka tunggu lama..sebab arissa ni cepat boring...mengalahkan mama n papa dia je kan...
tengok la muka budak boring ni...

2 comments:

  1. comel nyer ank dara neh..cantek...dah besar dah nina..Selamat Hari Raya Nina..nti dtg rumah untie ea boley tayang kasot raye baru kt untie..hihihi =)

    ReplyDelete
  2. tima kasih auntie pujie...Selamat Hari Raya Aidilfitri juge..InsyaAllah..kalau mama bwk kite ikut la..hehehe..

    ReplyDelete