Thursday, February 10, 2011

.thanks.to.hubby.

Oh my , im 23 yrs old . ermm..


Petang tu saya balik keja, punya la penat sampai rasa tak larat. Biasa la dah sarat sgt kot.hehehe...kebetulan hari tu (26/1/2011) besday saya yang ke-23. Sementara tunggu en suami balik dari keja, saya pun layan la cita indon kat tv 9 tu dulu...tunggu punya tunggu lama gak la baru en suami blk. Saya dah biasa dengan keadaan macam ni. Sebab en suami selalu ada keja kat ofis yang perlu di selesaikan. Pukul 7 lebih cam tu la, dengar la suara en suami bagi salam...saya pun wat macam biasa jela.. Pastu tetiba dgr ada orang bisik kat telinga panggil..saya pun tersedar la...En suami wish besday...dia bgtau nak wat suprise utk saya, tapi tak sempat coz kena selesaikan keja kat ofis.. apa² pun saya sangat menghargai...tapi bila en suami ckp, "abg mintak maaf sebab tak dapat nak wat suprise mcm dlu. Dlu abg mesti belikan bunga skali ngan kek. kali ni kek je.." Bila saya dengar mcm tu, sedih n terharu sgt..mmg masa tu rasa nak menangis...ni la kek yg saya dapat dari en suami...Chocolate Indulgence dari Secret Recipe...

No comments:

Post a Comment