Thursday, August 20, 2015

Seoul Garden, IOI Mall Putrajaya

Assalamualaikum...

nak cerita lagi..hehehe...bizi keja tetap bizi...tapi boleh la selit-selit cerita sikit...
takmau cerita panjang lebar..jom layan gambar....

hari selasa bawak suami dan anak-anak makan kat seoul garden ioi mall putrajaya...kebetulan haritu groupon ada buat promosi...harga murah...kalau tak memang tak pegi la sebab harga boleh tahan jugak la...


arissa dah pandai amik gambar...dah tak gegar...adik mood baik..senyum jela..

makanan kat sini pada aku sedap..banyak jugak pilihan lauk..senang cakap macam makan steamboat la...boleh pilih nak kuah apa...ayam n daging perap dia pun sedap...


kakak pun baik je..tak buat perangai...sebab kat rumah dah pesan siap...kakak dengan adik free je...yela budak banyak mana makan...kakak dengan adik makan nasi goreng je...

arrian makan tembikai susu....dah gelisah duduk dalam ni...bagi dia sudu...habis diketuknya meja...aduii..bising...jenuh aku tepis..

masa ni dah nak habis makan...staff kat situ datang bawak tag tu semua...tanya kat kami boleh tak dia nak amik gamb kami satu family...untuk promosikan ke apa tak pasti...kami ok je...
tak rugi la pegi...sebab boleh makan sampai puas..buffet style...jadi aku suka..makan la apa saja...
sushi salmon kat sini sedap..aku memang suka ikan salmon...dah jadi feveret...hehehe...
aku suggestkan kalau nak makan kat sini..beli kt groupon..tunggu ada promosi...

till then...bye...

No comments:

Post a Comment