Tuesday, June 4, 2013

Usaha dan berdoa

Assalamualaikum...hai..

Mengharap dan terus mengharap...itulah yang aku rasa sekarang ni..Rindunya nak pregy lagi..
Bila tengok gambar arissa waktu kecik, Ya Allah rindunya...
Tula hanya usaha dan doa jela...Allah maha mengetahui segalanya...
Bila tengok orang mengandung seronoknya rasa...sian kat hubby..dia tak mengharap tapi aku tahu dia pun dah mula rasa nak baby baru..mengharapkan mengandung kali kedua nanti biarlah rezeki berpihak kepada kami..aku dan hubby nakkan ank lelaki..
Yela, kawan gaduh untuk papa pulak..kawan gaduh mama dah ada kan..

Sebenarnya period aku dah normal balik, cuma kadang awal dua hari pastu kadang lewat dua ke lima hari..
Sejak aku berhenti amik depo (ubat perancang keluarga) tahun lepas aku dah mula mengharap yang rezeki nak mengandung untuk kali kedua akan ada dalam masa yang terdekat ni...tapi tula, rezeki belum berpihak...
Aku takkan putus asa..Allah sentiasa mendengar doa hambaNya..

Moga dengan usaha dan doa kami bersama Allah akan kurniakan seorang zuriat lelaki yang beriman dan comel..doakan saya dan suami ye..


Terima kasih kerana sudi memberi masa untuk membaca..

2 comments:

  1. Insyallah... akk doakan Ayu dapat zuriat lagi yer... Ameen....

    ReplyDelete
  2. Thanks akak...akak dh ada ke?

    ReplyDelete