Monday, July 23, 2012

Salam Ramadhan

Assalamualaikum...

Selamat menyambut bulan ramadhan al-mubarak....
Tahun ni berpuasa arissa dah pun boleh jalan...seronoknya kan bila kita berbuka, dia pun sibuk jugak nak berbuka...kita makan, dia pun nak jugak...hehehe...tapi aku suka sebab sekarang ni dia memang suka makan...bagi la apa saja semua dia makan...arissa dah suka makan sekarang

Cuma terasa kekurangan bila balik kampung nanti, seperti biasa la...tiada masakan dari mak lagi...
Dah 5 tahun arwah meninggalkan kami...kalau la arwah masih ada..tentu seronok sebab macam2 aku dapat makan..kuih yang sedap2 semua...

Sabtu dan ahad lepas kakak aku datang Putrajaya hantar motor adik aku...jadi, dia sambut puasa pertama sekali dengan aku la..apa lagi, arissa suka la sebab makngah n pakngah dia datang...depa ni memang suka layan arissa...arissa pun dah pandai panggil makngah dia..arissa panggil "ngah" je..hehehe..

budak sibuk saya yang hari² buat saya senyum...

No comments:

Post a Comment