Friday, March 30, 2012

Tak Suka Gosok Gigi

Assalamualaikum...


Inilah dia buah hati pengarang jantung pisang aku...Arissa Husnina...Inilah anak tunggal aku buat masa ni ye Arissa Husnina..Nak tambah lagi..? tunggulah Arissa dah umur 3thn..InsyaAllah...kalau Allah berikan rezeki lagi..


Gigi Arissa dah tumbuh 6 batang dah..dalam proses nak tumbuh lagi 1 batang kat bahagian bawah...bahagian atas dah tumbuh 4 batang...tapi satu je tabiat dia, tak suka gosok gigi..kalau aku nak gosok je masa mandi, mesti cepat-cepat dia tutup mulut dan menangis macam budak kena dera...macam mana nak buat ye? ada tak  mama² kat luar sana yang berpengalaman handle anak yang tak suka gosok gigi ni..?


Arissa masih aku gunaka berus gigi getah ni lagi sebab gigi dia belum tumbuh byk lagi..tapi nanti aku nak cuba jugak berus kan gigi dia guna berus gigi 1 tahun ke atas tu..

kalau ada sapa2 yang boleh bantu saya tlg ye..:(

Suka bau mulut arissa bila dia bangun tidur..masam..hehehe...

2 comments:

  1. cube bg die pegang dulu berus gg tu...x yah boh ubatnye..pastu maknye pun pegang sekali tunjukkan benda alah tu guna kt mane...lame2 die pndai..insyaAllah...cer cube ye...

    ReplyDelete