Thursday, December 15, 2011

Tak Tahu Apa Kena

Assalamualaikum...

Pagi yang x berapa nak indah sebab pagi tadi cuaca macam mendung je..harap tu tak hujan la kan..tapi kalau nak hujan jugak nak buat mcm mana dah itu memang kerja DIA..

Oklah. kita berbalik kepada tajuk yang sebenar ye..
Al kisahnye, dak kecik arissa ni semalam masa tgh tgk tv, aku makan aiskrim coklat depan dia..ermm apa lagi dia pun nak la..aku pun kesian bagi la dia rasa ckit..
Lepas dah bagi sekali, dia nak lagi..agaknya sedap kat tekak dia kot..hehehe..aku bagi la sikit lagi..
Lepas 1 jam mcm tu la, abes merah kat kawasan mulut dia mcm kena gigit semut n nyamuk..
aku pun pelik la jugak, sebelum ni dia makan aiskrim ok je..takkan sebab makan sup ayam kot..sebelum dia makan aiskrim, papa dia ada suapkan sup ayam..
apa² pun korang tgk la gambar dia ni..

3 comments:

  1. Tombamnyee pipi baby arissa miznina ni ye.. Knp cenggitu pipinye.. Lps bg dia mkn tu ada cuci mulut dia dgn air x, klau main lap2 guna kain ke tisu ke mmg kering melekit la mulut budak tu, kesiaann arissa.. Klau still x hilang jugak tanda tu mayb dia elejik kot.. Ingat ye, lps bg baby mkn apa2 jgn lupa cuci mulut dia dgn air tau, klau bleh cuci skit skali ngan tgnnye sbb kekadang masa bg dia mkn tu msti ada tgnnye mrayap sapu mulut la apa la kan. Jgn lupa pesanan penaja yg tak brbayar ni ye.. Sekian, terima kasih..

    ReplyDelete
  2. ntah la cik anonymous..hehehe..saya ada bsuh..tu yg pelik tu..tp kan kalo dia mkn apa² pun mest area mulut dia merah²..ok, tima kasih ye puna penaja yang baik hati..mana awk punya blog nie..xsabo nak baca tau..

    ReplyDelete
  3. tembamnye pipi arissa kak.. geram !

    ReplyDelete