Tuesday, November 1, 2011

Arissa dan PakCu

Assalamualaikum...pagi mommies²...!

Wah, hari ni mesti semua org tau kan...tarikh hari ni cantik sgt...11.11.11..pergh..! kalo tarikh hari ni jatuh hari sabtu or ahad, kompom ramai yang pilih tarikh ni utk buat majlis..Ok jom kita tukar kepada topik yang sebenar...hehehe..

Hari ni aku nak ceirta pasal dak kecik Arissa Husnina lagi...dia skrg bukan main manja lagi ngan pak cu nye...pantang je nampak pak cu terus nak mintak berdokong...sejak pak cu nye dok kat cni ngan aku...

Adik aku skrg tinggal ngan aku sementara nak tunggu keputusan exam dia keluar...hari tu dia blaja amik kemahiran kat IKBN Sri Iskandar...sekarang dia keja kat Mcdonalds Alamanda..ok la kan dari dok umah je..

Semalam sempat la aku snap picas arissa n pakcu nye yang sedang khusyuk tgk astro baby tv..jom kita layan picas mereka bedua...!



No comments:

Post a Comment