Thursday, July 21, 2011

Menu Berbuka

Salam...ermm pagi² cam nie kena amik mood ckit supaya bdn ni x rasa sebu...hehehe...ha, smlm aku puasa ganti..biasa la kan, kalo org pompuan nie, bla time bulan puasa mest ada yg xckup puasanye...termasuk la aku..tp aku nie lain kes ckit...sebab tahun lepas aku pregy n alah teruk...so, terpaksa la buka puasa..smlm kt ofis dok tpkir apa la menu nk masak utk berbuka kan..last² menunya ikan merah masak lemak cili api, sayur cmpur bersama sosej n bebola ikan serta sambal tempe bersama ikan blis..yang resepi sayur nie, kak yana yang masakkan sebab permintaan dari aku..sedap tau..ha, mest korang nk tgk gambar² menu smlm kan...ni la dia tadaa....



3 comments:

  1. bulan dopan dah nak start posa.. dah sesuntuk mcm ni baru la sebok nak ganti posa eh, baguih sgt la tu yee.. well, lauk nmpk menyelerakan la, nyum nyuumm... kim salam dgn baby arissa eh.. mak nye tak yah la, boring la plak rasanya, hehehe..

    ReplyDelete
  2. amboi....mama lisa..mentang² dh jd suri rumah sepenuh msa...jd juri jela eh skrg nie..eh, nnt kitorang g umah..tlg msak sedap² ckit yer..

    ReplyDelete
  3. MamaArissa.. jemputlah datang ke blog mamadaniel.. ada award untuk di'collect'.. :D

    Mamalisa.. bila la nak buat blog nih???

    ReplyDelete